Často kladené dotazy
Základní přehled
Řešení nejčastějších problémů.
Aplikace nefunguje
- Zkontrolujte, zda je Váš prohlížeč aplikací podporován. Podporovány jsou Microsoft Internet Explorer verze 11.0 a vyšší, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome, Vivaldi a Safari.
- Zkontrolujte rychlost připojení, zda není problém na Vaší síti. Nejjednodušší je vyzkoušet některé jiné stránky na Internetu a zkusit pár odkazů na stránky, kde jste ještě nikdy nebyli, aby se vyloučila možnost obnovování stránek z vyrovnávací paměti prohlížeče.
- Zkontrolujte, zda Váš prohlížeč nemá zakázáno používání JavaScriptu.
Aplikace nezobrazuje data
- Zkontrolujte, zda nemáte blokovány ve firewallu stránky https://wms.gepro.cz (všechny porty), WMS server https://geoportal.gov.cz a WMS server https://geoportal.cuzk.cz (případně jiné v závislosti na nastavení projektu).
Aplikace nezobrazuje lokální data z disku
- Zkontrolujte, zda máte povoleno wms v inicializačním souboru.
[www.system]
wms=1
Nefunguje výpis z katastru nemovitostí
- Zkontrolujte, zda nemáte ve Vašem prohlížeči blokována vyskakovací okna.
V tisku se nezobrazují výplně některých objektů
- Zkontrolujte, zda máte ve Vašem prohlížeči povolen Tisk barev a obrázků na pozadí (toto nastavení je v každém prohlížeči jinde, typicky však v Soubor → Vzhled stránky).
Nelze se přihlásit, prohlížeč zamrzne
- Zkontrolujte, zda nemáte ve Vašem prohlížeči doplněk (plugin) pro blokování reklamy. Po jeho odinstalování se lze opět přihlásit.
(Pozorováno v prohlížeči Mozilla Firefox.)
Po importu KML souboru z Google Maps se nezobrazují samostatné uzly (body)
- Zkontrolujte, zda Váš KML soubor neobsahuje sekci <StyleMap> - pokud ano, vymažte ji a naimportujte soubor znova.
Zpět na seznam funkcí a modulů nápovědy